Chcesz zwiększyć zyski swojej firmy?Koniecznie poznaj książki marketing internetowy. Dzięki zawartej w nich wiedzy odniesiesz sukces.
Dlaczego warto czytać książki o e- marketingu?
Sam dobry produkt to za mało, by odnieść sukces w biznesie. Teoretycznie wszyscy się już przyzwyczaili do obecności reklam w przestrzeni internetowej. E- marketing to dziedzina, która bardzo dynamicznie się rozwija, a to oznacza konieczność regularnego poszerzania swojej wiedzy. Skąd jednak taką czerpać? Warto skorzystać z fachowej literatury.
Dzięki książkom poświęconym tematyce marketingu internetowego zyskujemy w pigułce cenną wiedzę, którą możemy wykorzystać w naszych działaniach marketingowych. Uczenie się na błędach niekoniecznie jest dobrą metodą, dlatego sięgnięcie po wartościową literaturę po prostu się opłaca.
Marketing 4., Philip KOtler
Ta książka polecana jest zwłaszcza osobom początkującym w marketingu internetowych. Pozycję wyróżnia prosty język, dzięki czemu przyjemnie się ją czyta.
Twoja firma w social mediach, Marcin Żukowski
Jeśli chcesz poznać specyfikę social media, ta lektura będzie dobrym towarzyszem na początku przygody. Książka opisuje media społecznościowe, wskazuje ich cechy charakterystyczne i potencjalne obszary działania. Samo posiadanie kont na portalach nie jest gwarancją sukcesu, trzeba jeszcze wiedzieć, jak korzystać z tych narzędzi.
Jak cię widzą, tak cię piszą, Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick
Aby odnieść sukces, trzeb się dobrze zaprezentować w sieci. Co warto wiedzieć o sztuce autoprezentacji w internecie? Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick w książce zamieszczają konkretne wskazówki, jak działają social media, dzięki którym profil twojej firmy dobrze wypadnie w sieci.
Narratologia, Paweł Tkaczyk
Paweł Tkaczyk jest specjalistą w dziedzinie e- marketingu. Napisał już wiele książek na ten temat. Narratologia skupia się na sztuce storytellingu. Dzięki tym technikom można stworzyć tekst, który wywołuje uczucia u odbiorcy oraz zapada w pamięć. W czasach informacyjnego przesytu ta umiejętność jest na wagę złota. Warto przeczytać Narratologię, aby nauczyć się tworzyć teksty interesujące dla odbiorcy, gdyż to zwiększa szansę nabycia przez klienta towaru lub skorzystania z usług.
Biblia copywritingu
To absulutna perełka wśród książek poruszających temat dobrego contentu. Solidna teoria została poparta również studium przypadku, autor wymienia prowadzone przez siebie kampanie marketingowe i omawia ich mocne i słabe elementy.
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy
Joanna Wrycza- Bekier napisała lekką i wciągającą książkę o pisaniu tekstów. Słowo pisane ma wielką moc i sprawne operowanie językiem pozwala tworzyć interesujące teksty. Przekonuje, że dobre teksty może stworzyć każdy, umieszcza wskazówki, jak za pomocą konstrukcji, słów osiągnąć założony cel tekstu. Z zamieszonych porad z pewnością skorzystają osoby zajmujące się tworzeniem tekstów w Internecie, a także pisarze.
Zarządzanie kryzysem w social media, Monika Czaplicka
W każdej branży zdarzają się wzloty i upadki. Książka Moniki Czaplickiej to wartościowa lektura, która wskazuje, na jakie kryzysy narażone są profile oraz wskazuje, jak sobie z nimi radzić. Ta pozycja przyda się każdemu, kto prowadzi firmowe profile w mediach społęcznościowych.
Seo i Sem, Przewodnik dla zaawansowanych
Osoby pracujące nieco dłużej w marketingu internetowym z pewnością docenią tę pozycję. Zawiera ona wyjaśnienia kluczowych pojęć z zakresu SEO i SEM, a także informacje o algorytmach Google.
Książki o marketingu internetowym stanowią cenne źródło wiedzy i inspiracji. Warto je czytać niezależnie od tego, czy zajmujemy się marketingiem zawodowo czy traktujemy je jako hobby. Wirtualny świat szybko się zmienia, a trzeba być na bieżąco. Śmiało można powiedzieć, że czytanie książek branżowych to inwestycja.